Reklama dźwignią handlu – nie bez powodu często powtarza się te słowa. Bez reklamy trudno mówić o sukcesie w sprzedaży, dlatego tak ważne jest wdrażanie wielu działań marketingowych. Jednym z nich może być reklama sandwich. Czym jest, jakie są jej zalety oraz gdzie można ją ustawić? O tym będzie nasz artykuł.
Sandwich reklama – czym jest?
Reklama sandwich to bardzo skuteczny model działań marketingowych. W tłumaczeniu oznacza “reklamę kanapkę” i nie bez powodu. Związane jest to z jej wyglądem. Posiada dwie części, które w zestawieniu ze sobą wyglądają jak kanapka. Reklamy tego typu cieszą się sporą popularnością w Polsce i za granicą. To lekka, składana reklama, idealna do przenoszenia i przewożenia, dzięki czemu doskonale sprawdzi się w wielu miejscach. Można bardzo szybko ją złożyć i rozłożyć, co sprawia, że jest przyjemna w użytkowaniu dzięki prostemu montażowi. Szczególnie że sandwich jest reklamą zewnętrzną stosowaną na ulicach czy plażach.
Sandwich reklama definicja
Aby objaśnić definicję reklamy sandwich, konieczne jest, aby sięgnąć do definicji reklamy zewnętrznej. W końcu sandwich to właśnie typ takiej reklamy. Umieszczana jest na zewnątrz, na wolnym powietrzu, gdzie w delikatny sposób trafia do grona odbiorców, którzy są informowani o danej firmie, jej asortymencie czy promocji; a także w halach targowych i sportowych. Wyróżnia się wiele rodzajów reklamy zewnętrznej, jedną z nich jest sandwich, czyli reklama kanapka. To dwustronna reklama. Drukuje się ją na poliestrze, napiętym na dwóch elastycznych elipsach, połączonych w górnej części. Stawia się ją w różnych miejscach, a ponieważ jest lekka i mobilna, może być przenoszona w łatwy sposób, a także ustawiana na podwyższeniu. Należy wspomnieć, że jest to bardzo skuteczna forma reklamy, stąd jej popularność. Posiada dwustronny nadruk, dzięki czemu z obu stron może reklamować firmę i jej produkty.
Sandwich reklamowy – jakie są jego zalety?
Nie da się ukryć, że sandwich reklamowy jest doskonałym działaniem marketingowym w celu przyciągnięcia do swoje firmy klientów. To przede wszystkim bardzo mobilna reklama, lekka i łatwa w codziennym użytkowniku. Jest łatwa w montażu i codziennym rozkładaniu. Można ją zabrać praktycznie wszędzie i przewieźć samochodem w bagażniku. Jest to przydatna forma reklamy, kiedy zmieniamy punkty handlu. Jedną z najważniejszych zalet reklamy sandwich jest jej cena, która jest stosunkowo niska. Dzięki temu na jej zakup może pozwolić sobie praktycznie każda firma nawet ta, która dopiero co zaczyna funkcjonować w branży. Reklama sandwich daje możliwość zwrócenia uwagi na firmę, wpływa na zwiększenie jej rozpoznawalności i przyciągnięcie klientów, co jest głównym celem każdej reklamy. Doskonała jakość druku umożliwia odwzorowanie kolorów i stworzenie reklamy odpornej na różne warunki atmosferyczne. Jest to reklama zewnętrzna oraz wewnętrzna.
Reklama sandwich – gdzie można go umieścić?
Reklama musi mieć odpowiedni charakter i być ustawiona w miejscu, w którym jest w stanie zwrócić na siebie uwagę. Z pewnością sprawdzi się na plaży nadmorskiej czy miejskiej, gdzie prowadzony jest punkt handlu żywnością, a także na straganach, targach, eventach plenerowych. Sandwiche reklamowe spotkamy również w miastach na słupach, które informują o jakimś wydarzeniu, a także na polach golfowych, w miejscach organizacji jakichś wydarzeń, na boiskach. Obowiązkowym elementem takiego sandwicha reklamowego jest nazwa firmy, logo, informacja o cenie, miejscu działalności itp. Dobrze wykonana reklama sandwich sprawi, że marka lub usługa będą zauważalne za sporej odległości, dzięki czemu może przyciągnąć klientów. Warto powierzyć zadanie związane z jej wykonaniem doświadczonej firmie. My stale dbamy o to, aby wszystkie produkty wyróżniała jakość i niepowtarzalność. Dodatkowo chętnie realizujemy pomysły klientów. Sandwich reklamowy to świetny krok ku zwiększeniu rozpoznawalności firmy i przyciągnięciu klientów, dlatego warto.