Gadżety reklamowe
Gadżety reklamowe to bardzo skuteczna forma reklamy. Zainteresowanie tą formą promocji jest coraz większe. Jest to doskonała metoda kształtowania wizerunku i zwiększania świadomości marki. Wykorzystywanie gadżetów reklamowych w promocji firmy staje się standardową procedurą działań marketingowych zarówno małych, jak i dużych przedsiębiorstw. Dodatkowo za pośrednictwem tego rodzaju przekazu można zaakcentować wartości, którymi kieruje się dana firma. Eksponując postawy, które warto naśladować, firma podnosi też swój prestiż. Jednak, aby zadowolenie klientów było na jak najwyższym poziomie, gadżety reklamowe powinny spełniać kilka istotnych cech.
Cechy gadżetów reklamowych
O atrakcyjności gadżetów reklamowych przede wszystkim decyduje ich funkcjonalność i jakość wykonania. Elementy ubioru, parasole, ręczniki z mikrofibry, czy leżaki to przedmioty, z których korzysta się często. Jeżeli dodatkowo wykonane są z najwyższej klasy materiałów i estetycznie się prezentują, z pewnością będą chętnie używane przez odbiorców, a tym samym pozytywnie wpłynie to na postrzeganie danej firmy.
Gadżety reklamowe powinny być również dostosowane do pór roku oraz do istotnych świąt lub okoliczności. Inne gadżety firma musi zaoferować zimą, a inne latem. Przy okazji Bożego Narodzenia czy Wielkanocy również warto postawić na upominki dostosowane do tych konkretnych wydarzeń, np. obrusy świąteczne, poduszki dekoracyjne, czy zimowe szaliki wielofunkcyjne z nadrukiem..
Jeżeli gadżety reklamowe są w formie odzieży: koszulek, szalików czy czapek, należy w miarę możliwości dostosować je do panujących trendów modowych oraz do odpowiedniej grupy odbiorców. Inne gadżety proponuje się nastolatkom, inne dzieciom, a jeszcze inne osobom starszym. Oczywiście czasami warto postawić na uniwersalne rozwiązania i zainwestować np. w kalendarze samoprzylepne lub ponczo z mikrofibry, które przydają się każdemu.
Przedsiębiorcy, którzy decydują się na zakup gadżetów reklamowych, zwracają głównie uwagę na cenę, atrakcyjny wygląd oraz jakość wykonania. To w końcu ich wizytówka. Powinni też zawsze zastanowić się nad grupą docelową, do której chcą trafić oraz czy wybrane gadżety będą przydatne i używane często i z przyjemnością. Wówczas bowiem u klientów skojarzenie z daną marką będzie bardzo pozytywne.
Gadżety reklamowe – co u nas znajdziesz?
W naszej firmie znajdziesz szereg różnorodnych gadżetów reklamowych. Oferujemy szaliki wielofunkcyjne, maski i opaski na oczy, nakładki na lusterka samochodowe, poduszki dekoracyjne, minikoszulki i mini szaliki. Na wszystkich produktach możesz nadrukować dowolny napis, obraz czy wzór. W druku wykorzystujemy technikę sublimacji, która jest prostą, trwałą i skuteczną techniką druku, wykorzystywaną do przenoszenia grafik i obrazów na różnego rodzaju materiały. Bardzo dobrze sprawdza się w przypadku rozmaitych materiałów promocyjnych, takich jak satyna, mikrofibra czy lycra.
Ta technika pozwala uzyskać wyraziste kolory i ostre kontury nadruku, z uwzględnieniem poszczególnych odcieni oraz przejść tonalnych. Nadruki z wykorzystaniem sublimacji są przez długi czas odporne na negatywne działanie warunków atmosferycznych. Z tego względu nadają się idealnie do wykorzystania na przedmiotach znajdujących się na świeżym powietrzu. Barwniki sublimacyjne są wytwarzane na bazie wody, co sprawia, iż są bezpieczne zarówno dla ludzi, jak i środowiska.
W naszej firmie stawiamy na jakość. Nasza wiedza, poparta wieloletnim doświadczeniem, pozwala na opracowanie nowatorskich metod. Między innymi jest to druk na materiałach dekoracyjnych o wysokiej gramaturze, a także cyfrowy druk flag z nasyceniem koloru na lewej stronie wydruku (np. flagi). Pozwala to zastąpić tradycyjny druk sitem, który jest droższy i mniej ekologiczny. Nasza technologia znacznie skraca czas produkcji, a przez to także realizacji zamówienia i dostawy.
Gadżety reklamowe – dlaczego warto w nie inwestować?
Już sam pomysł wręczenia komuś małego upominku wzbudza pozytywne emocje. Prezenty, zwłaszcza te bez okazji, zazwyczaj dajemy osobom, które szanujemy i lubimy. Podarowanie gadżetów reklamowych pracownikom jest zawsze miłym i docenianym gestem. W tym samym stopniu tyczy się to gadżetów wręczanych klientom podczas targów czy imprez. I właśnie te pozytywne odczucia są najczęściej kluczem do skutecznego działania marketingowego firmy.
Ponadto dzięki gadżetom reklamowym dana firma staje się widoczna, a z czasem rozpoznawalna. Dlaczego? Wręczając pracownikom np. torby z logo firmy, koszulki lub inne akcesoria codziennego użytku zakłada się, że część osób będzie ich używała podczas wykonywania zwykłych czynności. W ten sposób nazwa marki przenika do przestrzeni publicznej. Jeśli torba lub ponczo z mikrofibry dodatkowo będą efektownie się prezentować, będą wykonane z dobrego, solidnego materiału, to przyciągną wzrok innych, a tym samym promować treści umieszczone na gadżecie. Im chętniej obdarowany używa tego gadżetu reklamowego, tym więcej osób go zobaczy.