Baner reklamowy – ile kosztuje?

Banery reklamowe przez wzgląd na ogromną ilość zalet z roku na rok stają się coraz bardziej popularne. Firmy mają wiele możliwości, jeśli chodzi o zakup banerów reklamowych. Zastanawiają się jednak często, jakie są ceny banerów i od czego jest zależny koszt zakupu? O tym będzie nasz artykuł.

Baner reklamowy koszt – od czego zależy?

Baner reklamowy - ile kosztuje?

Przedsiębiorstwa, decydując się na zakup banerów reklamowych, mają do wyboru sporą ilość różnych formatów, które będą miały różne właściwości oraz możliwości montażowe. Koszt baneru reklamowego jest uzależniony od:

  • wielkości reklamy – potrzeby odnośnie do zakupu baneru reklamowego mogą być różne, dlatego na cenę składa się przede wszystkim wymiar. Banery reklamowe są dostępne w wielu standardowych i tych niestandardowych rozmiarach. Może okazać się, że im większy zamawiamy, tym ceny banerów będą spadać. Najczęściej określana jest cena za metr, więcej metrów to z pewnością korzystniejsza cena;
  • druk jedno- czy dwustronny – to ile kosztuje baner reklamowy, jest w dużej mierze zależne od tego, czy oczekujemy wydruku jedno- bądź dwustronnego;
  • projekt – na koszt baneru składa się często projekt. Jeśli wykonamy go samodzielnie, z pewnością cena będzie niższa. Pamiętajmy jednak, że dobry projekt ma większą siłę oddziaływania;
  • materiał – za każdy z użytych materiałów może obowiązywać zupełnie inna cena;
  • usługa oczkowania – na to ile kosztuje reklama na banerze, ma wpływ także usługa oczkowania. Najczęściej banery oczkowane są kilkadziesiąt złotych droższe.

Ile kosztuje baner reklamowy?

Banery reklamowe to bardzo efektywna forma reklamy, o czym na co dzień przekonuje się spora liczba przedsiębiorców. Jest to rozwiązanie bardzo ekonomiczne, dlatego poleca się zakup banerów wszystkim osobom, które szukają reklamy skutecznej i taniej. Banery są praktyczne, funkcjonalne i estetyczne, dlatego z powodzeniem mogą stać się ozdobą budynków czy ogrodzeń. Ceny banerów są najczęściej ustalane indywidualne, chodzi tu o zastosowaną kolorystykę, stopień skomplikowania projektu, wybrany materiał, rodzaj druku i wymiary. Każda z firm posiada swoją cenę za m2, jednak na koszt baneru mogą składać się dodatkowe usługi. Należy jednak pamiętać, że cena wcale nie musi być wysoka.

Cena baneru – czy warto oszczędzać?

Skuteczność baneru reklamowego zależy w dużej mierze od tego, w jaki sposób został on wykonany. Dlatego, decydując się na jego zakup, nie warto oszczędzać, a wybrać rozwiązanie o dużej czytelności i sile oddziaływania. Nie chodzi o to, aby reklama była nachalna, jednak musi zainteresować potencjalnych odbiorców. Właśnie dlatego warto pomyśleć o wykonaniu projektu w firmie, która ma ogromne doświadczenie w branży. My od lat tworzymy niezawodne rozwiązania, które sprawdzają się u klientów. Projekt powinien być stworzony tak, by pozostawał w pamięci potencjalnych odbiorców, zachęcał ich do zakupów czy korzystania z usług. Ważny jest tu trafny przekaz, odpowiednio dobrany materiał, rozmiar i miejsce ekspozycji. Niewłaściwa grafika, zupełnie odbiegająca od profilu działalności przedsiębiorstwa czy zniechęcająca klientów z pewnością przyniesie marne skutki, dlatego bez względu na cenę baneru warto wybrać rozwiązanie najlepsze z możliwych, aby móc cieszyć się pozytywnymi skutkami jego oddziaływania.

Koszt baneru – dlaczego warto wybrać taką formę reklamy?

Szukając efektywnej formy reklamy swojego biznesu, stajemy przed wyborem wśród wielu możliwości, jednak to właśnie banery reklamowe cieszą się ogromnym zainteresowaniem. Głównie przez siłę oddziaływania oraz niewielki koszt ich zakupu. Można drukować zarówno małe, jak i średnie czy duże banery. Wszystkie z nich będą zauważalne z daleka, czytelne i bardzo korzystne z punktu widzenia przedsiębiorstwa. Takie banery można zawiesić w wielu miejscach, punktach, w których często przechadzają się ludzie czy oddają się przeróżnym aktywnościom np. na lodowisku, stoku narciarskim, na boiskach, na plaży. Bez względu na to ile kosztuje reklama na banerze, warto pomyśleć o takiej formie promocji swojej firmy, usług czy towarów. Popularność banerów reklamowych nie spada, a wręcz wzrasta, dlatego warto się na nie zdecydować.